Openingsuren gemeentehuis
ma. | 8.45 tot 12 uur |
17.30 tot 20 uur | |
di. | 8.45 tot 12 uur |
wo. | 8.45 tot 12 uur |
13.30 tot 16 uur | |
do. | 8.45 tot 12 uur |
vr. | 8.45 tot 12 uur |
Praktisch
Mondiale RaadBurgerzaken
de Robianostraat 64
2150 Borsbeek
fax 03 320 94 11
burgerzaken@borsbeek.be
Meer info
Burgerzaken
Dienst Burgerzaken
Heb je een vraag voor dienst Burgerzaken?
Neem hieronder én in ons e-loket een kijkje (zie links bovenaan dit scherm). De kans is groot dat je reeds jouw antwoord vind!
Heb je een attest nodig? Je kan jouw gewenste attest via deze weg onmiddellijk thuis rechtsgeldig afprinten.
Vind je niet wat je zoekt? Mail ons op Burgerzaken@borsbeek.be en vergeet niet jouw rijksregisternummer te vermelden voor een correct en gepersonaliseerd antwoord.
De dienst Burgerzaken werkt op afspraak. Hier kan je de nodige informatie vinden en een afspraak maken.
Je kan op het gemeentehuis enkel met bancontact of Smartpay betalen.
Gelieve steeds rekening te houden met de geldende COVID maatregelen en enkel naar het gemeentehuis te komen wanneer nodig. Weet je het niet zeker? Bel ons gerust even op 03/ 320 94 00
Kent u reeds 'Mijn Dossier'?
Mijn DOSSIER is de toepassing waarmee u uw persoonlijk dossier in het Rijksregister kan raadplegen. Met deze toepassing bespaart u tijd en geld!
Dankzij Mijn DOSSIER kan u:
- elektronische attesten downloaden of afdrukken, waar u zich ook bevindt
- uw contactgegevens meedelen
- uw in het Rijksregister geregistreerde gegevens nakijken
- fouten signaleren
- controleren welke instanties uw persoonlijke gegevens geraadpleegd hebben tijdens de voorbije zes maanden
Wat heb je hiervoor nodig?
- computer (ook beschikbaar in de bibliotheek)
- digitale e-ID lezer (voordelig te verkrijgen aan de onthaalbalie)
Meer informatie over "Mijn dossier" ? klik hier
Waarvoor kunt u op deze dienst terecht?
- Openen
- Openen