Openingsuren gemeentehuis
ma. | 8.45 tot 12 uur |
17.30 tot 20 uur | |
di. | 8.45 tot 12 uur |
wo. | 8.45 tot 12 uur |
13.30 tot 16 uur | |
do. | 8.45 tot 12 uur |
vr. | 8.45 tot 12 uur |
Praktisch
Secretariaat
de Robianostraat 64
2150 Borsbeek
fax 03 320 94 11
secretariaat@borsbeek.be
Besluiten
Klik hier voor besluiten van de gemeenteraad voor het jaar 2019
Klik hier voor besluiten van de raad voor maatschappelijk welzijn voor het jaar 2019
Klik hier voor besluiten tussen 2019 en augustus 2021
Klik hier voor besluiten vanaf september 2021
Openbaarheid van bestuur
Burgers hebben het recht om bestuursdocumenten op te vragen. Dat werd vastgelegd in het bestuursdecreet. Als burger kan je:
- inzage krijgen in een bestuursdocument (gratis)
- uitleg krijgen over een bestuursdocument (gratis)
- een afschrift krijgen over een bestuursdocument (eventueel tegen betaling van een redelijke prijs)
Meer informatie over openbaarheid van bestuur kan je hier terugvinden.